Умови обміну та повернення
Що робити, якщо отриманий товар не відповідає вашим очікуванням - зіпсований, пом'ятий, чи недостиглий?
Для нас важливо, щоб ви були задоволені, тому ми завжди відкриті для зворотнього зв'язку.
Протягом доби після отримання ви можете звернутись до нас та повідомити, що з замовленням виникли труднощі. Якщо ми справді допустили помилку, і ви отримали неякісний товар, ми повернемо гроші або ж замінимо його.
Надішліть нам фото- або відео підтвердження дефектів в Viber за одним з номерів 0964004006, 0986116602, 0960124545 або на поштову скриньку: mamynaferma@gmail.сom.
Доставка товару здійснюється з залишковим терміном не менше 20% від загального строку придатності.